خرید دوربین‌های مدار بسته اقتصادی

خرید دوربین‌های مدار بسته اقتصادی

دوربین‌های مدار بسته یکی از پرکاربردترین سیستم‌های امنیتی در دنیا می‌باشند. اصولا این دوربین‌ها هم قابلیت پیشگیری از جرم را داشته و هم پس از هر واقعه مورد استناد قرار می‌گیرند. امروزه نه فقط اماکن مهم و ادارات بلکه انبارهایی با درجه اهمیت کم‌تر نیز نیازمند دوربین مدار بسته هستند.

اگر محدودیت بودجه دارید یا مکان مورد نظر دارای سطح امنیت بالا مثل بانک، اماکن نظامی و ادارات نیست، می‌تواند از انواع سیستم امنیتی اقتصادی و ارزان اما دارای گارانتی برند معتبر AXOR استفاده کنید.

معایب برخی پکیج‌ های دوربین مداربسته اقتصادی

امروزه فروشندگان متفرقه بسیاری در حال فروش پکیج‌های اقتصادی با قیمت بسیار ارزان هستند. پس از بررسی بسیاری از این پکیج‌ها متوجه خواهید شد، این محصولات به هیچ وجه دارای هیچگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش و نمایندگی نبوده

و از مارک‌های گم نام تهیه شده اند. گاهاً کیفیت تصویر در حدی پایین است که تصاویر در مواقع لزوم قابل استناد نیستند و چهره ی افراد قابل شناسایی نیست. در این مواقع، مطمئناً برای داشتن مجموعه‌ای کارآمد مجبور به پرداخت هزینه‌‌ی مجدد خواهید شد.

حفظ کیفیت دوربین مدار بسته با وجود قیمت اقتصادی

نکته!

در ابتدا باید اجزای یک سیستم مداربسته را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم نوع ارزان قیمت آن را تهیه کنیم.

سیم کشی:

مورد اول طول محیطی است که می‌خواهید در آن جا دوربین نصب کنید که اهمیت ویژه ای دارد. اگر دوربین‌ها نزدیک به هم بوده و فاصله ی متعادلی داشته باشند شما هم ملزم به پرداخت هزینه اضافی نخواهید بود.

اما اگر فاصله‌ی دوربین‌ها بسیار دور باشند نیاز به پرداخت هزینه بیشتر، برای بالا بردن سطح سیم کشی داشته و کابل با طول بیشتری مصرف خواهید کرد.

نمایشگر:

اگر نمایشگر ندارید و قصد خرید یک نمایشگر مجزا برای سیستم امنیتی خود دارید، این گزینه می‌تواند روی هزینه‌ی شما تاثیر زیادی بگذارد. برای خرید نمایشگر مناسب به کیفیت دوربین خود باید توجه کنید.

ابعاد نمایشگر باید با تعداد دوربین هماهنگی داشته باشد. اگر چهار دوربین دارید نیازی به نمایشگر بزرگ نیست و یک مانیتور کوچک تا متوسط نیز می‌تواند تصاویر را به صورت همزمان به خوبی پخش نماید.

خریدن نمایشگرهایی که کیفیت پخش آن‌ها بالاتر از تصویر ارسالی از دوربین باشد کاریست که می‌تواند منجر به هدر رفتن هزینه‌های شما بشود. یعنی مبلغ بالایی پرداخت خواهید کرد و در مقابل کیفیت تصویر دریافتی شما تغییر مثبتی نخواهد داشت.

اما در صورتی که تعداد دوربین و تصاویر همزمان شما هشت یا دوازده تصویر بوده، طبیعتاً باید برای خرید نمایشگرهای بزرگتر اقدام کنید.

هارد دیسک:

شما می‌توانید یک‌ هارد دیسک باکیفیت اما با ظرفیت حداقلی را تهیه کنید تا ضمن داشتن سیستم امنیتی با دوام، از نظر هزینه صرفه جویی کنید. محدودیت این روش تعداد روزهای ضبط شده‌ی کمتر می‌باشد که این خود نیز یک راه حل دارد.

نکته مهم!

دقت کنید که تکنولوژی دستگاه ضبط کننده در میزان حجم پایین و کیفیت بالای فیلم ضبط شده خیلی اهمیت دارد. دستگاه‌های ضبط کننده‌ی پیشرفته‌ی امروزی، می‌توانند

با نصف حجم گذشته، کیفیتی بیشتر را در هارد دیسک خود ضبط کنند. این حجم کم‌تر باعث می‌شود هارد دیسک شما بتواند تعداد روزهای بیشتری را در خود ثبت کند.

خرید دوربین های مدار بسته دسته دوم یا اقتصادی؟ کدام بهتر است؟

مطمئنا در هنگام خرید دوربین های مداربسته دسته دوم، این سوال به ذهن شما خطور می‌کند که آیا بهتر نیست دوربین های مداربسته دسته دوم و یا کار کرده به جای محصولات اقتصادی خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خرید دوربین های دسته دوم مزایا و معایب خود را دارد.

اما در حالت کلی به دلیل افت کیفیت، گذشتن عمر مفید، نداشتن گارانتی و سایر مواردی که میتوانید در مقاله ” خرید دوربین های مداربسته دسته دوم” مطالعه کنید، پیشنهاد می‌شود؛با توجه به بودجه خود محصولاتی نو و اقتصادی خریداری کنید تا در کنار داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، از ماندگاری و عمر دستگاه نیز مطمئن باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد